14 januari 2008

Ny vecka, nya tankar

Tobias på LinkedIn...Klockan är strax efter 07.00 och jag sitter lite och funderar över om jag egentligen hade tänkt åka och träna på morgonen eller varför jag satte klockan så tidigt... Ikväll är det i alla fall bokat lite mer träning och dags att lära sig det nya steps-programmet för 2008 (koordination och killar är inte alltid synonyma :)
Annars är det fullt drag här i veckan... Idag är stora mötesdagen och måndagar brukar vara en bra försäljningsdag för mig så vi får väl se i eftermiddag... Annars är det Team-System-kväll hos Informator imorgon där vår lärare Mathias Olausson kör en dragning på det senaste inom området...

Onsdag är inget direkt satt (förutom en del kundmöten där vi bland annat skall diskuterat Informators nya Java-utbud)...

Torsdag däremot har vi vikt kvällen åt våra viktigaste resurser, våra kursledare... En helkväll här i Götet och en skön uppstart inför vårens eskapader... Visste du förresten att Informator söker fler kursledare och kursutvecklare...

Fredag/lördag/söndag är fortfarande lite lediga luckor så får väl se vad man kan fylla upp dessa dagar med... Jag återkommer :)-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *