16 februari 2019

DevSum och Agila Sverige - Eventkrock

 Boka din DevSum-biljett nu!

Ni vet den där känslan när glädje blandas med lite ångest? Så känns det för mig just nu när jag insett att Sveriges grymmaste systemutvecklarkonferens DevSum genomförs den 23-24 maj, samtidigt som vi faktiskt är med och sponsrar en av de häftigaste Agila konferenserna, Agila Sverige som jag ju också självklart velat delta på!

Nu är det ju i och för sig bara bara dryga 10 minuter mellan DevSum på Folkets Hus och Agila Sverige på 7A Odenplan, men även om det i teorin skulle kunnat funka att försöka tima in bägge, så tror jag det är bättre om vi splittar upp vårt deltagande. Kanske ska jag vara med dag 1 på ena stället och dag 2 på andra, vi får se :)

PS: Du vet väl att det fortfarande är Early-bird-priser på DevSum-biljetterna? Men endast fram till den 8 mars, så boka din DevSum-biljett nu direkt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *