15 november 2019

Att testa något nytt


Senaste inlägget handlade om tråkiga, gråa november och stort tack för alla tips som inkommit runt hur vi kan pigga upp oss själva och få lite mer energi under denna perioden!

Själv har jag ju även tidigare postat om provsmakarföreningen som jag är med i där vi en gång per kvartal testar lite olika nya single malt och det är verkligen en trevlig tradition som jag själv gärna tipsar om. Nu senast var det en härlig blandning med amaronefatslagrad Wisky, fruktinspirerad dito eller varför inte min personliga favorit, Octomore 9.2 som fick högsta betyg från mig med dofter och smaker som påminde mig om en skogspromenad (vilket såklart också är väldigt trevligt :)

Nu behöver det ju inte alltid handla om alkohol, men just provsmakningsdelen där vi alla försöker hitta utmärkande doft och smak är väldigt trevligt och inte alltid så vi håller med varandra heller för den delen. Nästa träff är framåt februari och då skall jag själv vara värd och det blir spännande att se vilket tema vi väljer då, det finns ju en del single malts från Skottland att välja i mellan...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *