24 augusti 2007

Så var det dags att bli pappa igen...

Dags för en ny familjemedlem igen En kollega framförde åsikten att "det är för mycket bilder på barn och sånt" på bloggen och mitt naturliga svar var: "mina barn är en naturlig del av mitt liv och det är MIN blog så JAG bestämmer vad som är med..." punkt slut...

Lite kul därför att dela med mig av den roliga nyheten att jag skall bli pappa för sjätte gången nu senare i höst!!! Så någon gång i början av november kommer bloggen och jag själv att ta ett litet uppehåll, men känner jag mig själv rätt kommer jag inte kunna hålla mig undan helt och hållet *haha*

Har förresten flera gånger nu fått frågan "vad står egentligen aljapaco för??? Och med tanke på ämnet i dagens post kanske det är dags att avslöja bakgrunden... När jag för en hemskans massa år sedan skulle starta min webbfirma så var det inte så lätt att hitta ett bra namn som dessutom inte var upptaget på något sätt... Aljapaco (från början bara Aljapa) är de två första bokstäverna från mina fyra äldsta barns förnamn...

Enkelt och väldigt personligt, precis som jag själv :)

Planerad till den 29 oktober, men vi får väl se

6 kommentarer:

  1. grattis polarn!'

    om du kör målvakt har du ju ett helt handbollslag nu :-)

    SvaraRadera
  2. Gratulerar mannen! ..du ligger då sannerligen inte på latsidan:-)

    SvaraRadera
  3. *haha* tackar för lyckönskningarna :)

    SvaraRadera
  4. GRATTIS!
    Och hur ska ni hinna ;-)
    Hur som hög tid för körkortet... och hoppas du plingar det även utanför företaget.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *