28 november 2020

Utbildningsavtal med Trollhättans Stad, 2021-2023!

 Utbildningsavtal med Trollhättans Stad

Såhär mot slutet av året handlar mycket av arbetet att bygga upp grunden inför kommande utbildningssatsningar och därför är jag väldigt stolt och glad över att Trollhättans Stad varit så nöjda med mitt utbildningsstöd att det befintliga ramavtalet förlängs med ytterligare två år!

Själv arbetar jag framförallt med kontakter inom Västra Götalandsregionen men även visst stöd nedåt Halland och inåt Småland. En röd tråd är att jag i många fall funnits med som utbildningspartner under flera år och jag är stolt över att kunna förvalta dessa kontakter så väl!

Som läget är för tillfället så kommer vi fortsätta med distansleveranser av kurser åtminstone Q1 nästa år och vi får se när vi börjar kunna komma tillbaka till vanliga klassrumsutbildningar på plats igen. Det som då är allra viktigast för mig är att kunna säkerställa min roll som lokal utbildningspartner och möjligheten att kunna genomföra så mycket utbildning som möjligt på plats i här i Göteborg! 

Innan Coronan slog till hade redan flera föreläsningar börjat genomföras online och lokala träffar med intressanta ämnen som sammanhållande tråd. Nu blev det ju tyvärr tvärstopp för mer sådant, men var så säker att när vi väl kan börja träffas igen så kommer vi arrangera mycket intressant för dig som arbetar med IT på något sätt!

Nu är det bara drygt tre arbetsveckor kvar på 2020, blir spännande att se vad som hinner hända mer innan vi stänger ner för julledigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *