15 december 2020

Dags att beställa din julklappsbok!


Idag fick jag ett meddelande från en av de ledare som betytt allra mest för min egen del, min allra första VD inom utbildningsbranschen Anders Ferm som numer är affärsängel och styrelseproffs. Han skickade med en bild där han sitter i sin läshörna med min allra senaste bok Trust Based Agile och när han berättar att den kommer bli julhelgens läsning blir jag otroligt stolt!

Denna bok sammanfattar verkligen de insikter som jag tagit till mig under de senaste 15+ åren kring hur du som ledare kan arbeta på ett modernt sätt kring organisationsutveckling, kommunikation och att jobb för en arbetsmiljö som uppmuntrar förtroende och innovation! Även om många insikter kommer ifrån IT-branschen så har agila metoder verkligen utvecklats långt utanför denna lilla nisch och jag lovar att oavsett om du arbetar i ett mindre eller större företag, privat eller offentlig sektor så kommer du få med dig många tips och idéer att jobba vidare med på det sätt som fungerar bäst för er!

Nu är det inte många dagar kvar till julafton och om du vill ha signerade exemplar så kan du beställa direkt här på bloggen och jag lovar att skicka paketen direkt du swishat över betalning! Förresten, det är helt ok att göra som andra redan gjort och beställa flera exemplar på en gång om du vill dela med dig till fler vänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *