13 juli 2008

Back in Sweden

Så satt man då äntligen på tåget hem till Alingsås... otroligt att det inte går att komma från Stockholm på kvällen, men det var ganska trevligt att varva ner hemma hos Patrik innan man kommer hem till familjen och semester...

Har just suttit och skrivit klart en mer utförlig rapport som mer detaljerat än bloggen går igenom intrycken från konventet och det är en del att smälta, men just nu är det fem veckors semester som gäller och eftersom min kära hustru lovat slänga datorn om jag kopplar upp mig då så får det bli en liten paus i bloggandet också :)

Ville bara passa på att tacka alla trevliga människor vi träffade och umgicks med under veckan i Houston och för er som bor i eller närheten av Göteborg kommer vi ha ett uppföljningsmöte för att jämföra intryck och samla en röst om det skulle vara något vi vill ta vidare till Microsoft. Inget datum satt men jag återkommer via mail till er!

Nu passar jag bara på att önska en riktigt trevlig sommar så kör vi hårt i höst igen!
//Tobias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *