15 oktober 2019

Dags att ta nästa steg i karriären


Nu är vi inne i det sista kvartalet på 2019 och för mig och många jag pratat med det senaste har detta året verkligen swishat förbi i full fart. Denna tiden på året är det ofta en hel del utvecklingssamtal och planering av förbättringar inför nästkommande år. Är du i rätt roll på företaget just nu, har du det du behöver för att göra ett än bättre jobb nästa år? Frågorna är många...

Själv har jag många intressanta möten just nu där vi pratar framtid och kontinuerlig kompetenshöjning och just utbildningsdelen är ju en nyckelfaktor i förbättrade resultat. Att tidigt kunna planera in kommande kompetenshöjningsinsatser ger både möjlighet till optimala datum för leverans med den för uppdraget mest lämpade experten som kursledare. I förra veckan hjälpte jag en kund att planera upp en större utbildning med leverans nästa höst (!) och även om det kanske är ett undantag, så rekommenderar jag verkligen att redan nu säkerställa leverans av utbildningsinsats, även om den kanske rent praktiskt kommer att ske först till våren.

Vill du ha stöd kring planering och hjälp att få till bästa möjliga kompetensinsats så får du mer än gärna höra av dig till mig, så hjälps vi åt att få pusselbitarna på plats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *