3 januari 2019

Jorden runt 1,5 gång under 2018


Årets första inlägg blir en liten tillbakablick... 8 länder, 42 orter och 143 olika ställen har jag tydligen besökt/checkat in på under 2018 och med detta rest jorden runt 1,5 gång enligt Google som precis skickade ut en återblick för förra året...

Sorglig statistik är annars hur många gånger jag ätit snabbmat eller att highlights i vissa fall är från flygplatser någonstans, vad ska man säga. Jag har åtminstone täckt delar av de nordiska länderna och våra större Europeiska grannar även om det inte blivit någon resa till Nordamerika förra året. Det känns som jag lagt en hel del tid på resande fot i alla fall.

Vi får väl se hur det blir i år, än så länge har jag åtminstone inte rört mig utanför Alingsås, men nästa vecka blir det övernattning i Stockholm och veckan därefter kickoff i Helsingfors :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *