29 februari 2020

Top 10 Blogginlägg 2019 - 2020


I helgen upptäckte jag att Blogger uppdaterat administrationsvyn en del och bland annat märkte jag hur lätt det var att se statistiken kring hur många som läst mina olika inlägg genom åren.

Egentligen brukar man väl plocka fram en "topp-10" mot slutet av året, men jag tänkte det kan vara intressant redan nu att ta en kik på vilka inlägg som varit populärast det senaste året. Sammanfattat får jag väl erkänna att de mest besökta inläggen ofta handlar om ledarskap och inte helt sällan agilitet. Kul att se även tex. att flera var nyfikna när jag postade att det var dags för en bok till, jag siktar fortfarande på att den skall vara klar framåt sommaren :)

Så då, inläggen nedan är de mest lästa det senaste året (i kronologisk ordning). Har du inte redan läst något av dom hoppas jag du hittar en ny pärla :)

  1. HR-stöd on demand
  2. Hejdå Informator
  3. Trygghet i ledarskapet
  4. Learning is the new tech
  5. Fem heta kompetensområden 2020
  6. Är ert ledarskap fast i förra århundrandet?
  7. Skillnaden mellan chef, ledare och en agil ledare
  8. Bok #2 på gång - Smidiga ledare och andra agila myter
  9. Utbildningseffekt på riktigt!
  10. Modern kompetenshöjning, på dina villkor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *